شنبه 6 مرداد 1403  
  • ارسال به دوستان
نام ارسال کننده :
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :
موضوع ایمیل :
1402/8/6 شنبه

ارتقا سطح آزمایشگاه جامع تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی آبادان در کشور.

معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آبادان از ارتقا عضویت آزمایشگاه جامع تحقیقات این دانشگاه از عضو فعال به عضو توانمند شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خبر داد. .

.
دکتر حمیدرضا زاهری، سرپرست معاونت آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آبادان در گفتگو با خبرنگار وبدا از آبادان اظهار داشت: با هدف افزایش بهره وری زیرساخت های آزمایشگاهی و ارایه خدمات مطلوب و حمایت از توسعه کمی و بهبود کیفی خدمات متنوع به پژوهشگران و بدنبال پیگیری‌های مجدانه و تلاش در جهت ارتقا آزمایشگاه جامع دانشگاه علوم پزشکی آبادان و پیرو بررسی فعالیت های آزمایشگاه جامع تحقیقات، با ارتقا این آزمایشگاه موافقت به عمل آمد.    

وی گفت : در این خصوص
در متن نامه دکتر مجتبی نسب، دبیر شبکه آزمایشگاهی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری آمده است:  بدینوسیله ارتقای جایگاه عضویت آزمایشگاه جامع تحقیقات آن مجموعه در شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی از سطح فعال به سطح توانمند را به اطلاع رسانده و تبریک می‌گویم. بر این اساس، عملکرد آن آزمایشگاه به صورت سالانه در کنار سایر مراکز عضو، ارزیابی و رتبه بندی خواهد شد و ارتقای نوع عضویت و همچنین بهره مندی آن آزمایشگاه از حمایت های این شبکه، با توجه به امتیاز کسب شده در ارزیابی و طبق دستورالعمل های شبکه انجام می گردد.


دکتر زاهری افزود: به امید آنکه با ارتقای امکانات علمی، آموزشی و پژوهشی، زمینه ساز پیشرفت پژوهشگران شویم و
جایگاه دانشگاه علوم پزشکی آبادان را در سطوح ملی و بین المللی افزایش دهیم.

 .
آرشیو
كلمات كليدی :دانشگاه علوم پزشکی آبادان